2014年3月11日 星期二

科記(上環) - 豬扒飯

其實自小也路過知道這家店,畢竟有陣子常要去青年會

科記的格局和價格,一直也引不起興趣
若不是openrice,實在難以想象為何如此受歡迎

如openrice某食家所言,"只不過"是新鮮豬扒用釘槌打鬆,以典型調味料醃完去炸
單吃不配飯麵或包甚至會覺很咸
可是,還會用新鮮豬扒的店還有多少?



成五十蚊一碟飯,話平唔平,話貴?新鮮豬扒向來都唔平
兩大塊豬扒,咸咸地好好"送"飯
可以話佢炸得乾左d,但我鐘意咁樣脆脆地
飯唔太乾,亦無太多水煮到爛
撈飯的豉油其實唔多

奶茶,有茶味有奶味,算唔錯架啦

時菜牛肉麵,我覺得有d似平時自己買牛肉加生粉豉油醃完滾菜湯再加麵咁
呢個真係........好家常

去食當日2點幾左右
無位,要等位,家人不耐煩就點外賣算
老闆幾好人,幾好態度話我知無蕃茄同好有耐心

你話特別好食?好食到夏天爬到半山身水身汗上黎食?
咁我又唔會,但若果約左人在附近太平山街tea,想食飽先去
咁算係幾好的選擇

當然,若果你鐘意煮野食。你都係返屋企煮抵d。
我都試過食完覺把鬼火,自己煮都得的野食,覺得收得我貴一貴好唔順氣
不過呢種用好多油炸的豬扒呀雞翼呀西多之類,我在家真的無咁豪用成枝油去炸
所以都係出去食....... XD

某食評參考
http://www.openrice.com/restaurant/commentdetail.htm?commentid=2341859&tc=sr2&con=rvw

科記
薄扶林數碼港道100 號數碼港商場302號舖

沒有留言:

張貼留言