2014年10月16日 星期四

咖啡弄 - 飽到驚

咖啡弄,total 連加一hkd268



鬆餅
呢家野第一啖好食架…仲覺得點雪糕多鬼餘…
結果之後開始唔點雪糕覺得唔好食…
而第二件就更加已經唔多想食咁…
個吉士唔特別好食,我寧願佢俾堆cream 我



咖哩
好辣下…



冰咖啡
當你飲厭左齋啡就可以落奶落糖。個糖好甜,小心d 落,個奶好濃同咸咸地。
我醒呀,飲到最後幾啖先落。第一啖覺加左好鬼好飲架…第二啖就覺好彩無神早落糖落奶。
隔離枱阿姐就好鬼後悔一開始飲左兩啖齋啡就落糖落奶啦…話個味怪怪地



熱水果茶
其實個味都ok, 不過好濃,橙味比較重。



結論…
我呢,就兩點拎飛,三點入場,90分鐘內食完(整天第一餐)。之後成晚都飽到想嘔…
個程度係你請我食乜我都唔會食…
第二日正正常常,證明d 野食係飽…
你話食個tea 百四一丁好鬼貴?但我成日食得呢餐…
但我對呢餐有d 恐懼…

話時話,其實點解店員要講國語呢
搞到我點餐都唔知用廣東話定國語好......

沒有留言:

張貼留言